Drodzy Czytelnicy

Paweł Moskalewicz
31-03-2006, 00:00

Strategia walki, biznesplan, wielkie pieniądze, takież emocje... Nie, w tym miesiącu nie piszemy o fuzjach i przejęciach. Opowiadamy o rozwodach po nowemu, gdzie jeden fałszywy krok może oznaczać utratę dorobku życia, a donos na żonę, która nie zapłaciła podatku

od zaręczynowego pierścionka, nie jest wymysłem rodem z taniego romansu, lecz jedną z wielu historii przytaczanych przez warszawskich adwokatów.

Dla równowagi — coś lżejszego. Rozmawiamy z Januszem Grabowskim, Polakiem, który zrobił niezwykłą karierę w koncernie Absoluta, opowiadamy

o najnowszych trendach w modzie, jak zwykle też odkrywamy najlepsze wina wraz z towarzyszącymi im anegdotami.

Na koniec dobra wiadomość. „Business Class” wychodzi już blisko trzy lata, czas więc na zmiany. Nie będzie rewolucji, ale stopniowo chcemy proponować państwu nowe tematy i nowe rubryki. Od

tego miesiąca na łamach „BC” na stałe zagości temat urody oraz coś przede wszystkim dla panów — ruBryka Bołtryka,

czyli opowieści naszego redakcyjnego speca od motoryzacji o najnowszych modelach luksusowych aut.

Miłej lektury!

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Moskalewicz

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Drodzy Czytelnicy