Kolejna spółka chce iść „Z Pulsem na giełdę”. Bydgoski Drozapol-Profil planuje debiut na III lub IV kwartał 2004 r.
Drozapol-Profil, handlujący wyrobami hutniczymi, w grudniu będzie świętować 10-lecie. Jubileusz chce uczcić debiutem na GPW.
— Chcemy wykorzystać bardzo dobrą koniunkturę na rynku pierwotnym — mówi Wojciech Rybka, dyrektor i współwłaściciel Drozapolu.
Po podwyższeniu kapitału do 20 mln zł do inwestorów trafi 45 proc. akcji. Obecnie jedynymi właścicielami są Wojciech i Grażyna Rybkowie. Środki z emisji spółka zamierza przeznaczyć na budowę Stalowego Centrum Serwisu w Bydgoszczy i dalszą rozbudowę sieci dystrybucyjnej.
— Nie wykluczamy również poszukiwania inwestora finansowego lub branżowego — informuje Wojciech Rybka.
— Choć kondycja hutnictwa w Polsce nie jest dobra, zapotrzebowanie na stal rośnie, więc dystrybutorzy pradzą sobie dobrze — uważa prezes Drozapolu.
Bydgoska spółka od wielu lat osiąga dobre wyniki. 2003 r. przyniósł 74,7 mln zł przychodów i blisko 3 mln zł zysku. Już trzykrotnie Drozapol znalazł się w naszym rankingu najbardziej dynamicznych firm — Gazele Biznesu. Weźmie udział w akcji „Z Pulsem na giełdę”.