Duże jest mocne

Joanna Barańska
opublikowano: 25-05-2007, 00:00

Według Biblii Dawid, choć mały, pokonał olbrzyma Goliata. Ostatnio życie dwa razy pokazało, że mały w starciu z dużym nie ma jednak szans, tyle że jeden i drugi mały sam się o to prosił.Sprawa pierwsza — Intel. Obroty liczone w miliardach dolarów, 90 proc. światowej produkcji mikroprocesorów, nalepka „Intel Inside” na milionach komputerów firmowych i domowych, kilkaset znaków towarowych ze słowem Intel, w tym kilkadziesiąt zastrzeżonych w Polsce od ponad 17 lat. Ale oto mała spółeczka z Krakowa oznajmia, że...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Gospodarka / Duże jest mocne