Model ID.4 CROZZ jest produkowany przez spółkę joint venture Volkswagena z FAW Group, a model natomiast ID.4 X we współpracy z SAIC Motor. Oba auta mają zasięg przekraczający 400 km na jednym ładowaniu i będą oferować bezprzewodowe aktualizacje oprogramowania

Niemiecki koncern nie ujawnił na razie konkretnych cen obu modeli. Podczas prezentacji mówiono, że cena wywoławcza SUV-ów, które są większe niż produkowane w Chinach sedany Tesli Model 3, wyniesie mniej niż 250 000 juanów (37 450 USD) po uwzględnieniu dotacji na pojazdy elektryczne od chińskiego rządu.
Stephan Woellenstein, szef Volkswagena w Chinach, zapowiedział, że gama samochodów elektrycznych oferowanych w Chinach będzie liczyła do 2023 roku osiem modeli.
W tym roku w Chinach ma zostać sprzedanych ok. 1,1 mln pojazdów niskoemisyjnych, a udział aut, hybrydowych plug-in, wodorowych i elektrycznych w rynku ma w ciągu pięciu lat wzrosnąć do 20 proc.