Czytasz dzięki

Dwie nowe inwestycje w Katowickiej SSE

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 31-08-2005, 10:21

Co najmniej 17,16 mln zł zainwestuje w Katowickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej firma Nmc Polska, specjalizująca się w produkcji elementów z tworzyw sztucznych. Kolejne 2 mln zł zamierza wydać japoński TS Trading. O nowych inwestycjach poinformowała w środę PAP Justyna Romańczyk z KSSE.

Co najmniej 17,16 mln zł zainwestuje w Katowickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej firma Nmc Polska, specjalizująca się w produkcji elementów z tworzyw sztucznych. Kolejne 2 mln zł zamierza wydać japoński TS Trading. O nowych inwestycjach poinformowała w środę PAP Justyna Romańczyk z KSSE.

    Nmc Polska to spółka-córka firmy belgijskiej. Jej fabryka powstanie w Zabrzu - na powierzchni 1,2 ha gliwickiej podstrefy KSSE. Firma produkuje elementy z tworzyw sztucznych do budownictwa i opakowania. Nowe przedsięwzięcie da pracę co najmniej 32 osobom.

    Japońska spółka TS Trading ma w podstrefie tyskiej KSSE wydzierżawić powierzchnię na terenie firmy Toyo Seal, produkującej uszczelki do łożysk. TS Trading, jako dostawca Toyo Seal, ma produkować maszyny i urządzenia. Poniesie nakłady w wysokości co najmniej 2 mln zł. Dzięki temu powstanie 18 nowych miejsc pracy.

    Od początku roku na inwestycje w KSSE zdecydowało się już 15 firm, które zainwestują w strefie prawie 600 mln zł i stworzą ponad 2,1 tys. miejsc pracy. Tegoroczna wartość inwestycji ma przekroczyć 1 mld zł.

    W wielkości inwestycji tegorocznym liderem jest włoski koncern Ferroli, który za ponad 120 mln zł wybuduje w Sosnowcu fabrykę grzejników i kotłów centralnego ogrzewania, dając pracę 210 osobom.

    Istniejąca od 1996 roku KSSE to największa z polskich stref tego typu pod względem wartości inwestycji, które wyniosły tu ponad 7 mld zł. W strefie powstanie ponad 21 tys. miejsc pracy, obecnie jest ich ok. 18 tys. Licząca 1,2 tys. ha strefa jest zapełniona w ponad połowie

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane