Dwóch chętnych na autostradowe bramki

Katarzyna Kapczyńska
29-07-2018, 22:00

Główny Inspektorat Transportu Drogowego (GITD) od listopada przejmie od Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych zarządzanie systemem elektronicznego i manualnego poboru opłat.

Ostatni z wymienionych funkcjonuje na dwóch odcinkach: A2 Konin — Stryków oraz A4 Wrocław — Sośnica. GITD właśnie otworzył oferty od firm mających na jego zlecenie zarządzać poborem manualnego myta. Kosztorys opiewa na 133 mln zł, a mówiąc precyzyjniej: za pierwszy odcinek 55,67 mln zł, a za drugi 77,54 mln zł. Zgłosiło się dwóch chętnych. Kapsch, który obecnie jest operatorem, ale jego kontrakt wygasa z listopadzie, złożył ofertę z firmą Egis. Zaproponował za zarządzanie systemem na pierwszym odcinku 77,28 mln zł, a na drugim 125,7 mln zł. Drugim oferentem jest Intertoll, ale jego propozycja dotyczy tylko trasy A2, a zarządzanie działającym na niej mytem wycenił na 54,65 mln zł. © Ⓟ

133,2 mln zł To wartość kosztorysu GITD na zarządzanie manualnym poborem opłat na autostradach. Wartość jednej z ofert go przekracza, druga zaś dotyczy tylko części zlecenia.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Kapczyńska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Dwóch chętnych na autostradowe bramki