Dworce mają nowe nośniki reklamowe

Małgorzata Zgutka
06-01-2000, 00:00
Dworce mają nowe nośniki reklamoweNa dwunastu dworcach PKP zawisły ekrany, na których 150 razy na dobę emitowane są najważniejsze informacje z kraju i ze świata, prognoza pogody i wiadomości sportowe. Pomiędzy informacjami wyświetlane są 8-minutowe bloki reklamowe.— Spoty reklamowe emitowane pomiędzy ważnymi informacjami przyciągają uwagę odbiorcy. Na razie ekrany pracujące w systemie Digital Daylight Cinema działają 20 godzin na dobę. Informacje przekazywane są tekstowo, ale z czasem zostaną uzupełnione obrazem. Emisja reklam to już pełna wizualizacja — tłumaczy Magda Kreter,...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Dworce mają nowe nośniki reklamowe