E-commerce, czyli jak biec szybciej

Komentarz partnera sekcji - Poczta Polska
opublikowano: 12-05-2015, 00:00

Prezes Poczty Polskiej o rozwoju e-commerce

JERZY JÓŹKOWIAK

prezes Poczty Polskiej

Branża e-commerce to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów polskiej gospodarki. Poczta Polska, po raz drugi patronując konkursowi e-Gazele Biznesu, chce wspierać rozwój przedsiębiorczości cyfrowej i promować firmy, które realizują najbardziej dynamiczne strategie wzrostu.

W zeszłym roku do konkursu zgłosiło się ponad 300 firm. Liczymy, że w tym roku jeszcze więcej sklepów internetowych będzie chciało pochwalić się osiąganymi wynikami. Naszym zdaniem, warto promować ludzi, którzy odpowiadają za sukces rynku szacowanego na 35 mld zł. Chcielibyśmy, by tak jak w przypadku przyznawanych od lat przez „Puls Biznesu” prestiżowych Gazel Biznesu, także e-Gazele były dla zwycięzców powodem do dumy i nagrodą, a dla innych firm inspiracją do ciągłego wzrostu i stawiania sobie poprzeczki coraz wyżej.

Poczta Polska to nie tylko patron konkursu, ale przede wszystkim godny zaufania partner logistyczny dla branży e-commerce. Kompleksowa obsługa handlu internetowego stanowi jeden z najważniejszych obszarów działalności Poczty Polskiej i jej grupy. Oferta logistyczna i paczkowa, ubezpieczenia i kredyty dla firm działających w sieci to kluczowe elementy strategii Poczty Polskiej w segmencie e-commerce. Już teraz Poczta jest w stanie obsłużyć każdy podmiot z rynku, niezależnie czy jest to mała jednoosobowa firma, czy duża korporacja. Obecnie ponad 60 proc. e-sklepów wysyła przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Tym, co dzisiaj buduje przewagę na rynku oprócz efektywnej sprzedaży 24 godziny na dobę, jest zapewnienie odpowiedniego serwisu logistycznego. Poczta Polska wspiera szybko rozwijający się i bardzo dynamiczny e-biznes, oferując cały szereg nowoczesnych usług dla klienta końcowego. Polscy e-przedsiębiorcy, wybierając doświadczonego i zaufanego partnera, jakim jest Poczta, mogą skupić się na tym, co dla nich najważniejsze — kreowaniu oferty, doborze produktu, sprzedaży oraz rozwoju biznesu i ekspansji międzynarodowej. Skuteczną logistykę przesyłek krajowych i zagranicznych, usługi finansowo-ubezpieczeniowe, w tym szybkie płatności czy e-zwroty, zapewniamy my.

Handel internetowy to bardzo perspektywiczna branża. Z badań wynika, że aż 48 proc. Polaków korzystających z usług sklepów internetowych planuje w 2015 r. większe niż w ubiegłym roku zakupy online. Kilkunastoprocentowe tempo wzrostu naszego rynku oraz planowane przez UE ujednolicenie praw obowiązujących na poszczególnych europejskich rynkach cyfrowych może zachęcić graczy z innych krajów do wkroczenia do Polski. Dlatego życzę, aby polskie gazele e-biznesu biegły szybciej od zagranicznych lwów i nie dały się im pożreć, oraz zachęcam do odwiedzania strony ecommerce.poczta-polska.pl, gdzie znaleźć można pełną ofertę Poczty Polskiej dla e-przedsiębiorców.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Komentarz partnera sekcji - Poczta Polska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu