e-muzyka otworzy akademię

AT
opublikowano: 16-01-2009, 00:00

Spółka rusza z nowym projektem dla studentów politechniki, a reklamodawcom zaoferuje nowe możliwości reklamy.

Spółka rusza z nowym projektem dla studentów politechniki, a reklamodawcom zaoferuje nowe możliwości reklamy.

W tym roku notowana na New Connect e-Muzyka, zarządzająca prawami autorskimi do utworów muzycznych, ruszy z nowymi projektami. Jednym z elementów strategii jest stworzenie z firmy Xofto oddziału we Wrocławiu, który tworzy produkty w aplikacji Java i zajmuje się marketingiem bluetoothowym. Do końca miesiąca e-Muzyka chce uzgodnić wszystkie szczegóły z Politechniką Wrocławską w ramach projektu Akademia iPhone’a.

— Zaoferujemy studentom w pełni wyposażone laboratorium, wiedzę, a najlepszym pracę. W zamian oczekujemy, że będą tworzyć dla nas aplikacje do iPhone’ów — mówi Robert Knaź, prezes e-Muzyki.

Spółka spodziewa się, że uczelnia wprowadzi do programu nauczania odpowiedni przedmiot. Liczy też, że już na początku II kw. ruszy ze sprzedażą gier na iPhone’a.

— W pierwszym półroczu planujemy komercyjnie uruchomić kolejny projekt Gaami, czyli gry, w których będą pojawiać się reklamy. Jego skala może być porównywalna z Muzodajnią — mówi Grzegorz Samborski, wiceprezes spółki.

W połowie roku liczba oferowanych przez spółkę utworów muzycznych wzrośnie do 800 tys., a za rok do 1 mln.

— Powinniśmy osiągnąć planowane przychody w 2008 r. na poziomie 7,5 mln zł — mówi prezes e-Muzyki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AT

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu