Eksport nie dodał skrzydeł Amice

Największy w Polsce producent dużego sprzętu AGD, miał w ubiegłym roku 5,9 mln zł straty netto po 44,8 mln zysku rok wcześniej. Przychody Amiki na rynku krajowym topnieją, a eksport jeszcze nie przyniósł oczekiwanych dochodów. Szacowany na 2,5 mld zł polski rynek AGD zaczął się w zeszłym roku kurczyć — według analityków o 6 proc. Lider z prawie 30-procentowym w nim udziałem odczuł 23,8-procentowy spadek wpływów ze sprzedaży krajowej.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ