Element społeczny w firmie

opublikowano: 06-12-2018, 22:00

11 grudnia w katowickim Idea Hub odbędzie się bezpłatne spotkanie „Fundamenty tworzenia silnego brandu — czego nie wiesz o budowaniu marki, a powinieneś”.

Uczestnicy poznają m.in. podstawowe zasady, które warto znać, zakładającdziałalność gospodarczą — od czego zacząć, jak dobrać grupę odbiorców i w jaki sposób do nich dotrzeć oraz jak budować pozycję na rynku. Prelegenci opowiedzą również o tym, jak ważny w strategii silnej i angażującej marki jest element społeczny. Szkolenie skierowane jest do młodych przedsiębiorców zainteresowanych modyfikacją modelu biznesowego firmy na bardziej społeczny, czyli ukierunkowany na dany problem lub zjawisko dotyczące mas.

Spotkanie będzie miało formę prezentacji z krótkimi elementami warsztatowymi. Odbędzie się w Silesia City Center w Katowicach, ul. Chorzowska 107, w godz. 18-20. Zgłoszenia należy wysyłać na adres: chorzowska@ihub.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Gospodarka / Element społeczny w firmie