Każdy może wspierać psy i koty online, biorąc udział w corocznym wirtualnym karmieniu na stronie https://nakarmpsa.olx.pl – wystarczy wybrać konkretne zwierzę i kliknąć przycisk nakarm, co można robić raz dziennie z każdego urządzenia, a każda napełniona kość oznacza przekazanie aż 20 kg suchej karmy do schronisk biorących udział w akcji.
W tym roku na potrzeby tej inicjatywy powstała też limitowana kolekcja marki Elementy: Nakarm Psa (i Kota!). Dostępne są dwa t-shirty – jeden z trzema portretami psów należących do zespołu Elementów: Bambi, Felka i Klopsika, oraz drugi z wizerunkiem kotki Szpulki – a także duża, pojemna torba spacerowa z autorską ilustracją psa oraz ceramiczna miska dostępna wyłącznie w sklepach stacjonarnych, ręcznie wykonana w Poznaniu przez rzemieślniczkę Iwonę Kuciarską-Frąckowiak znaną jako Iwi Szkliwi w specjalnym, limitowanym wzorze stworzonym na potrzeby akcji.
Bohaterami kampanii zostali modelka i rzemieślniczka Kaja Czulewicz, znana m.in. z letniej kampanii Elementów „Plony”, oraz jej pies Stefa – adopciak, który symbolizuje ideę drugiej szansy, a autorskie ilustracje do kolekcji stworzyła Magdalena Kilarska.
Wspólna inicjatywa marki Elementy i OLX łączy świat mody z odpowiedzialnością społeczną, pokazując, że codzienne wybory zakupowe mogą mieć realny wpływ na los bezdomnych zwierząt, a każda rzecz z kolekcji Nakarm Psa (i Kota!) to konkretna pomoc.

