EMLab wzlatuje dzięki BRE

Karol Jedliński
opublikowano: 09-09-2010, 09:45

Kurs spółki w pięć sesji podskoczył o ponad 44 procent. Grupa zbliża się do finalizacji zapowiadanych przejęć.

Kończy się era EMLabu. Lada dzień nazwa grupy działającej w branży reklamowej przestanie kojarzyć się z farmaceutyką. Już jako MediaCap spółka zacznie finalizować zapowiadane przejęcia firm z pogranicza IT i marketingu.

— Na nasze zapytania, wysłane do wyselekcjonowanych podmiotów, odpowiedziała prawie trzydziestka. Podzieliły się one z nami swoimi wskaźnikami finansowymi i kluczowymi danymi. Teraz my, m.in. na tej podstawie, zaczniemy lada tydzień podpisywać umowy o poufności. Oceniam, że stanie się tak w przypadku około dziesięciu podmiotów — deklaruje Jacek Olechowski, prezes EMLabu.

Wiara i plany
Szacowany budżet na przejęcia to około 15 mln zł, a więc spółkę z NewConnect interesują biznesy generujące przynajmniej 0,75 mln zł zysku brutto rocznie, z perspektywami na 1,5 mln zł. Rozpychanie się na rynku poprzez dołączenie IT do kompetencji EMLabu to jeden z żelaznych punktów strategii, którą spółka przedstawiła przed kilkoma tygodniami. Jej pierwsze efekty już są. Po serii spotkań z zarządem ponad 6 proc. akcji spółki objął BRE Wealth Management. Na rynku spekuluje się, że większymi pakietami akcji EMLabu zainteresowane są także inne fundusze.

— Zaangażowanie BRE oznacza, że staliśmy się spółką, w którą wierzą nie tylko inwestorzy indywidualni. To też patrzenie bardziej na podstawy spółki i jej plany niż czekanie na wahnięcia kursu jej akcji — przekonuje Jacek Olechowski.

Więcej o spółce czytaj w czwartkowym "Pulsie Biznesu".

None
None
To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karol Jedliński

Polecane