Pierwsza Gazela Pomorza walczy o pozycję lidera obsługi i sprzedaży na polskim rynku energetycznym.
Energa Obsługa i Sprzedaż powstała w wyniku restrukturyzacji spółek Grupy Kapitałowej Energa. Specjalizuje się w obsłudze klientów i sprzedaży produktów na rzecz swoich zleceniodawców — spółek Energa Obrót i Energa Operator. Zajmuje się m.in. zawieraniem umów przyłączeniowych na sprzedaż energii elektrycznej, a także umów na świadczenie usług dystrybucyjnych. Ponadto rozlicza należności, wystawia faktury, windykuje i rozpatruje reklamacje, skargi i wnioski. Prowadzi również sprawozdawczość sprzedaży energii elektrycznej i usług dystrybucyjnych.
— Naszą ambicją jest stworzenie firmy obsługowo-sprzedażowej realizującej najlepsze standardy w tej dziedzinie — zapewnia Krzysztof Rogaliński, prezes pomorskiej spółki.
Rok 2009 uznaje za przełomowy. Ze względu na zmiany organizacji pracy oraz zapoczątkowane inwestycje — w szkolenia pracowników i w rozwój nowoczesnych narzędzi informatycznych. Działaniom tym przyświeca jeden cel: osiągnięcie w ciągu kilku najbliższych lat pozycji lidera na polskim rynku energetycznym, oczywiście w dziedzinie obsługi klienta i sprzedaży.
— Wierzymy, że strategia operacyjna, przygotowana na lata 2009-12 pozwoli nam dynamicznie i efektywnie zarządzać spółką i wykorzystać jej potencjał również poza rynkiem energetycznym — mówi prezes Krzysztof Rogaliński.
Inwestujemy w szkolenia pracowników i nowoczesne rozwiązania teleinformatyczne.




