Energetyczne lekarstwo na kryzys

Janusz Kudłaciak
opublikowano: 03-12-2012, 00:00

KOMENTARZ PARTNERÓW RANKINGU

Janusz Kudłaciak senior menedżer w departamencie klientów biznesowych w RWE Polska

Rynek energii elektrycznej w Polsce w ostatnich latach uległ istotnym zmianom. Dotyczą one zarówno oferowanych produktów, jak i nowych modeli współpracy między sprzedawcą energii i jej odbiorcą. Klienci stawiają swoim dostawcom coraz wyższe wymagania. Dostawcy starają się temu sprostać, aby nie stracić zaufania. Oczekiwania te dotyczą m.in. zapewnienia klientom znacznej elastyczności współpracy, sprawnego serwisu, szybkiego reagowania na potrzeby i oferowania indywidualnie dostosowanych produktów. Klient chce po prostu osiągać wymierne oszczędności. Energia elektryczna ma w wielu przypadkach znaczny udział w kosztach działania firmy. Dlatego klienci szczególnie dbają o to, aby ją zakupić na możliwie korzystnych warunkach. Istotna jest cena, jednak bardzo ważne są również takie elementy, jak pewność dostawcy, jego duża wiedza i doświadczenie. Jednen z głównych produktów energetycznych dla klientów biznesowych to zapewnienie dostawy energii po gwarantowanej cenie w uzgodnionym okresie. RWE Polska jako firma z dużym doświadczeniem na rynku krajowym i Europy Zachodniej, oferuje klientom instytucjonalnym nowoczesne rozwiązania, które pozwalają na uzyskanie dodatkowych korzyści, a ponadto doradztwo ekspertów. Niższy koszt zakupu energii to oszczędność dla firmy i w efekcie możliwość wzrostu jej konkurencyjności, a także osiągnięcia lepszego wyniku finansowego. Biorąc pod uwagę tendencje rozwoju rynku energii w Polsce, w najbliższych latach powinniśmy się spodziewać dynamicznego rozwoju oferty produktowej i wdrażania nowych rozwiązań zwłaszcza w segmencie średnich i dużych odbiorców instytucjonalnych. RWE Polska oferuje tego typu rozwiązania, dzięki czemu klienci mają możliwość optymalizacji kosztów zakupu energii, co jest niezmiernie istotne zwłaszcza w trudnym okresie spowolnienia gospodarczego. Jednocześnie koncentrujemy swoje wysiłki na utrzymaniu jak najwyższego standardu obsługi, gdyż solidny partner biznesowy to także kluczowy aspekt w dobie kryzysu finansowego.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Janusz Kudłaciak

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu