Firmy dekoratorskie, które chcą pokazać się w Korei i Japonii, muszą się spieszyć. Termin składania aplikacji mija 4 czerwca.
Polskie firmy działające w branży wystroju wnętrz mają szansę na udział
w misjach biznesowych w Japonii organizowanych w ramach programu EU
Gateway to Japan and Korea, który koordynuje firma doradcza Deloitte.
W ramach projektu wybrane przedsiębiorstwa będą mogły zaprezentować
swoją ofertę firmom japońskim zainteresowanym współpracą z Europą.
Aplikacje można składać do 4 czerwca br.
Zgłaszać się mogą podmioty działające w sektorze wystroju wnętrz, np.
dostarczające produkty dekoratorskie o nowoczesnym wzornictwie, np.:
oświetlenie wnętrz, tkaniny, tapety, dywany, zasłony, rolety, artykuły
dekoracyjne (zegary, ceramika, naczynia, sztućce itp.) czy małe meble.
Misje dla przedstawicieli branży odbędą się 29 października — 2
listopada 2012 r. w Tokio.
Jest to kolejna edycja programu EU Gateway, finansowanego i zarządzanego
przez Unię Europejską, który ma pomóc przedsiębiorcom z krajów
członkowskich rozwijać kontakty na rynkach azjatyckich. Deloitte jest
odpowiedzialny za rekrutację firm. Razem z Komisją Europejską bierze
udział w procesie selekcji
podmiotów zainteresowanych uczestnictwem, jak również zapewnia wsparcie
na etapie przygotowań do misji dla wybranych przedsiębiorstw. Aplikacja
do programu EU Gateway i wsparcie koordynatora programu są bezpłatne.
W trakcie misji biznesowych EU Gateway to Japan and Korea
przedsiębiorstwa europejskie mogą zapoznać się z warunkami działania na
rynku japońskim i południowokoreańskim, dzięki pomocy doradców oraz
udostępnieniu badań rynku.
Zakwalifikowane firmy otrzymują również wsparcie finansowe w czasie
przygotowań i uczestnictwa w misji. Wszystkie informacje można znaleźć
na stronie www.eu-gateway.eu.