LIDERZY W REGIONACH MAZOWIECKIE
1
Dziś każdy może mieć luksusowy samochód. Jeśli nie na własność,
to choć na pewien czas. Eurorent chętnie go wypożyczy.
Eurorent wypożycza samochody — to polski franczyzobiorca (od lipca 2002 r.) międzynarodowej licencji Sixt. W naszym kraju ta znana na całym świecie marka z siedzibą w Monachium jest obecna od 2000 r.
— Sixt słynie z jakości obsługi. Dzięki stałej współpracy z centralą i jej oddziałami na wszystkich kontynentach, obsługujemy klientów kompleksowo — zarówno jeśli chodzi o wynajem krótko-, jak i długoterminowy. Naszą ofertę kierujemy do klientów indywidualnych i korporacyjnych — mówi Paweł Reczyński, szef Eurorentu.
Mazowiecka Gazela Biznesu z Warszawy zabezpiecza się przed kryzysem i dekoniunkturą, opracowując kolejne rozwiązania i wdrożenia.
— Proponujemy nowe produkty klientom korporacyjnym i indywidualnym. Chociażby pakiet leasingowy, zwalniający z kosztów i odpowiedzialności za awarie czy wypadek. Gdyby była taka potrzeba, wprowadzimy nawet usługę "samochód na godziny". W ostatnim roku sprzedawaliśmy również auta z naszej floty — opowiada Paweł Reczyński.
Jego zdaniem warianty awaryjne są potrzebne, bo spada liczba turystów i pojawiły się poważne kłopoty z kredytami — a to przecież za nie firmy rentcarowe kupują floty. Jako remedium na dekoniunkturę postrzega rynek lokalny i to na nim firma skoncentruje najbliższe działania.
— Centrala nas ceni i pomaga, promując polski oddział, choćby zamieszczając na swej stronie banery reklamujące Polskę — zapewnia Reczyński.
Firma wysoko stawia sobie poprzeczkę i wciąż uzupełnia flotę.
Strategia
Gdy gospodarka zwalnia, tworzymy nowe oferty, takie jak na przykład pakiet leasingowy zwalniający z kosztów i odpowiedzialności za awarie czy za wypadek pojazdu.




