Fabryka gwiazd gorsza niż Jak oni śpiewają

RAF
15-12-2008, 00:00

Polsat, podobnie jak TVN, zakończył emisje swoich najważniejszych jesienią programów rozrywkowych. Zarobił na nich ponad 82,5 mln zł.

Polsat, podobnie jak TVN, zakończył emisje swoich najważniejszych jesienią programów rozrywkowych. Zarobił na nich ponad 82,5 mln zł.

Według danych cennikowych bez rabatów, wpływy reklamowe Polsatu z czwartej edycji programu "Jak oni śpiewają" wyniosły 45,39 mln zł, a z pierwszej edycji "Fabryki gwiazd" — 37,3 mln zł (dane AGB Nielsen Media Research). "Fabrykę gwiazd" wygrała Martyna Melosik. W "Jak oni śpiewają" triumfował aktor Artur Chamski.

Sobotni program "Jak oni śpiewają" miał średnio 3,2 mln widzów, a jego udział w rynku wyniósł średnio 22,59 proc. całej populacji widzów oraz 19,70 proc. w najważniejszej dla reklamodawców grupie wieku 16-49 lat. Z kolei piątkowe gale "Fabryki gwiazd" oglądało średnio 2,2 mln osób, co dało Polsatowi 14,98 proc. udziału w całej widowni i 17,23 proc. w grupie widzów w wieku 16-49 lat. Pierwszy program z 22,59 proc. udziału w rynku ustępował w czasie nadawania tylko TVN (24,53 proc.). Drugi pokonała cała trójka największych konkurentów (TVP1, TVP2 i TVN).

"Jak oni śpiewają" miało jesienią gorsze wyniki niż jego trzecia — wiosenna edycja. Nie przebiło również ósmej edycji "Tańca z gwiazdami" TVN. Nina Terentiew, dyrektor programowa Polsatu, zapewniła jednak, że stacja planuje piątą edycję programu na wiosnę 2009 r. Oficjalnego komunikatu, co dalej z "Fabryką gwiazd", na razie nie ma.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAF

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Media / Fabryka gwiazd gorsza niż Jak oni śpiewają