Facebook miał każdego miesiąca pierwszego kwartału 1,94 mld użytkowników. Prawie 1,3 mld korzystało z niego codziennie.

Amerykański gigant IT osiągnął ponad 3 mld USD zysku w kwartale zakończonym w marcu. To wynik o 76 proc. wyższy niż rok wcześniej. Przychody z reklam, które stanowią niemal cały dochód Facebooka, wzrosły w minionym kwartale o 51 proc. do 7,9 mld USD. Dyrektor finansowy spółki, David Wehner, ostrzegł jednak, że tak dynamiczny wzrost przychodów nie będzie możliwy w pozostałej części roku, bo serwis nie ma możliwości publikowania większej liczby reklam.
Szef i współzałożyciel Facebooka, Mark Zuckerberg, ogłosił, że spółka zatrudni 3 tys. ludzi do moderowania zawartości serwisu w związku z potrzebą blokowania publikacji szkodliwych treści. Podkreślił, że rosnąca liczba użytkowników Facebooka umożliwia mu rozwój w nowych obszarach, m.in. telewizji, ochrony zdrowia czy polityki.