Facebook nadal na „czarnej liście” Lego

opublikowano: 18-09-2020, 14:50

Lego nadal nie będzie reklamowało się na Facebooku po ocenie publikowanych na nim treści.

Duńska spółka w lipcu zawiesiła reklamy w mediach społecznościowych dołączając do protestu największych firm świata niezadowolonych, że ich reklamy wyświetlają się w miejscach gdzie pojawia się mowa nienawiści lub kłamliwe doniesienia. Po dokonaniu oceny aktualnego stanu Lego wznowiło już reklamy m.in. w YouTube, Snapchacie, Instagramie i na Twitterze, ale nie na Facebooku.

Reuters/Forum

- Zdecydowaliśmy nie reklamować się na Facebooku, w przypadku którego mamy mniejsze przekonanie o dokonaniu zmian – powiedział rzecznik duńskiej spółki. 

Obecnie Lego nie reklamuje się na Facebooku w USA i Europie. Spółka zaznaczyła, że dokonuje obecnie rewizji planów marketingowych i spodziewa się rozciągnięcia zakazu reklamy na największych serwisie społecznościowym także w innych regionach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, Bloomberg

Polecane