Lego nadal nie będzie reklamowało się na Facebooku po ocenie publikowanych na nim treści.
Duńska spółka w lipcu zawiesiła reklamy w mediach społecznościowych dołączając do protestu największych firm świata niezadowolonych, że ich reklamy wyświetlają się w miejscach gdzie pojawia się mowa nienawiści lub kłamliwe doniesienia. Po dokonaniu oceny aktualnego stanu Lego wznowiło już reklamy m.in. w YouTube, Snapchacie, Instagramie i na Twitterze, ale nie na Facebooku.

- Zdecydowaliśmy nie reklamować się na Facebooku, w przypadku którego mamy mniejsze przekonanie o dokonaniu zmian – powiedział rzecznik duńskiej spółki.
Obecnie Lego nie reklamuje się na Facebooku w USA i Europie. Spółka zaznaczyła, że dokonuje obecnie rewizji planów marketingowych i spodziewa się rozciągnięcia zakazu reklamy na największych serwisie społecznościowym także w innych regionach.
Podpis: Marek Druś, Bloomberg