Farmacja kusi świadczeniami

opublikowano: 15-10-2017, 22:00

Branża farmaceutyczna ma sposób na przyciągnięcie ekspertów.

Duże budżety na benefity pozapłacowe i umożliwienie ich samodzielnego wyboru — to sposób branży farmaceutycznej na przyciągnięcie ekspertów z wiedzą medyczną, doświadczeniem i kontaktami w tym sektorze, a także na zatrzymanie najlepszych pracowników. Rolą oferowanych świadczeń ma być budowanie zaangażowania (91 proc. wskazań) i lojalności pracowników (69,9 proc.) — wynika z raportu „Polityka zarządzania świadczeniami pozapłacowymi w sektorze farmacji i sprzętu medycznego” przygotowanego przez firmę Antal we współpracy z Sodexo Benefits and Rewards Services. O tym, że w firmach farmaceutycznych benefity to przemyślana inwestycja, świadczą przeznaczane na ten cel finanse. Jak wynika z badania, blisko połowa spółek wydaje na dodatki pozapłacowe od 3 tys. do 5 tys. zł na jednego pracownika rocznie. Dla porównania pozostałe branże przeznaczają na ten cel średnio 928 zł — dowiadujemy się z raportu „Drogowskaz Motywacyjny 2017”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Farmacja kusi świadczeniami