Fast food największym dystrybutorem książek

opublikowano: 11-01-2013, 16:25

Brytyjski McDonald’s zastąpi książkami edukacyjnymi zabawki dodawane do swoich Happy Meals. W ten sposób zostanie największym na Wyspach dystrybutorem literatury dziecięcej.

McDonald’s prognozuje, że przez najbliższe dwa lata rozda ok. 15 mln książek klientom kupującym Happy Meals.

Happy Meal; fot. Bloomberg
Happy Meal; fot. Bloomberg
None
None

Kampania “Happy Readers” ma pomóc największemu fast foodowi poprawić wizerunek. Przez ostatnie lata był często oskarżany, że przyczynia się do powstawania problemu otyłości wśród dzieci.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, dailymail.com

Polecane