Film o Facebooku hitem weekendu

MD
04-10-2010, 19:17

“The Social Network”, wyprodukowany przez wytwórnię  Columbia, należącą do koncernu Sony, przyniósł w trakcie ostatniego weekendu 23 mln USD wpływów z biletów w kinach w USA.

Film o twórcy i powstaniu najpopularniejszego na świecie portalu społecznościowego pokonał animowaną produkcję fantasy “Legend of the Guardians: The Owls of Ga’Hoole” (Warner Bros.), która przyniosła 10,9 mln USD wpływów z biletów, wyreżyserowany przez Oliviera Stone’a “Wall Street: Money Never Sleeps” (Fox), z wpływami wynoszącymi 10,1 mln USD, oraz film kryminalny “The Town” (Warner Bros.), gdzie jedną z ról gra Ben Affleck, z wpływami z biletów wynoszącymi 10 mln USD.

MD, Bloomberg

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MD

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Film o Facebooku hitem weekendu