W sierpniu 2023 r. prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) nałożył na jedną ze spółek karę w wysokości 56 tys. zł m.in. za brak reakcji na wielokrotne wezwania do złożenia wyjaśnień w związku ze skargą złożoną przez osobę fizyczną. Kolejnym przewinieniem firmy były nieterminowe i niepełne odpowiedzi udzielane na pytania organu nadzorczego. Do listy przewinień doszło jeszcze i to, że spółka nie dostarczyła do urzędu pełnomocnictwa, z którego wynikałoby umocowanie pracownika do jej reprezentowania w postępowaniu przed PUODO.
Firma odwołała się od decyzji Urzędu. 21 czerwca Wojewódzki Sąd Administracyjny (WSA) w Warszawie oddalił skargę uznając, że brak współpracy z organem może skutkować nieuzasadnionym wydłużeniem postępowania administracyjnego i dodatkowo utrudniać rozpoznanie sprawy. Takie działanie stanowi też naruszenie praw osoby fizycznej, która zwróciła się do urzędu ze skargą dotyczącą naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych.