Firmom potrzeba promocji

Kowalski Wojciech
opublikowano: 18-02-2000, 00:00

Firmom potrzeba promocjiPodstawowym problemem spółek z sektora lekkiego jest to, że są one kompletnie nieznane na rynkach zagranicznych. Owszem pewne partie towarów polskich przedsiębiorstw są sprzedawane na rynkach zachodnioeuropejskich. Trzeba jednaj zwrócić uwagę, że odbywa się to przede wszystkim pod obcą marką. Polskie firmy samodzielnie nie sprostają wymogom konkurencji. Spółki potrzebują wsparcia ze strony takiego inwestora, który będzie gotów wyłożyć pieniądze na wypromowanie ich marki. W roku ubiegłym inwestorzy bardzo ochoczo podchodzili do przejmowania emitentów giełdowych obecnych na warszawskim parkiecie....

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
225,15 zł 183,05 zł netto
426,60 zł 346,83 zł netto
758,41 zł 616,59 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
367,65 zł 298,90 zł netto
696,60 zł 566,34 zł netto
1238,40 zł 1006,83 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Firmom potrzeba promocji