Dyrektor kreatywny Piotr Kabulak po roku rozstaje się z agencją reklamową Just. Wcześniej prowadził własną firmę 4 Fame Branding. Pracował też w kilku agencjach sieciowych.
Izabela Rogulska odpowiada za komunikację Philipsa. Od sierpnia była event sponsoring managerem w HSBC Polska. Zastąpiła Beatę Ptaszyńską-Jedynak, która przeszła do Coca-Cola Poland Services.
Łukasz Ziomek będzie szefem mediów w Metro Group Advertising, odpowiedzialnym za zakup mediów m.in. dla sieci handlowej Real. Ziomek opuszcza tym samym zarząd MediaComu Warszawa.
Monika Godewska-Płużańska została kierownikiem działu sprzedaży AWR "Wprost". Całe biuro reklamy podlega Amadeuszowi Królowi, od niedawna prezesowi "Wprost". Ostatnio z wydawnictwem rozstał się Mariusz Misiukanis, dyrektor biura reklamy i promocji.
Krzysztof Albrychiewicz odchodzi z G7 i zakłada agencję strategiczną. Jego nowa spółka — Brand At Heart będzie się specjalizowała we wsparciu strategicznym dla firm-klientów i dla agencji reklamowych. Spółka będzie obsługiwała budżety m.in. z branż FMCG, motoryzacyjnej i finansowej.