FORMATOWANIE RADIA NIE ZAWSZE SKUTKUJE

Radosław Omachel
08-11-2000, 00:00

FORMATOWANIE RADIA NIE ZAWSZE SKUTKUJESposób postrzegania rozgłośni różni się od kreowanego wizerunkuWAŻNY ELEMENT: Zdaniem Adama Czarneckiego, wiceprezesa ARC Rynek i Opinia, wizerunek powinien być najważniejszym, obok zasięgu, czynnikiem określającym wartość stacji jako nośnika reklamy.fot. Borys SkrzyńskiWyniki badań wizerunku pięciu ogólnopolskich stacji radiowych, przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia wśród słuchaczy, nie do końca pokryły się z wizerunkami rozgłośni kreowanymi wśród odbiorców. ARC przedstawiło też analizę współsłuchalności, z której wynika, że najwierniejsze audytorium ma publiczna Jedynka.Z analiz ARC Rynek i Opinia...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / FORMATOWANIE RADIA NIE ZAWSZE SKUTKUJE