Francuska Conforama chce być liderem na polskim rynku

Małgorzata Zgutka
01-02-2001, 00:00

Francuska Conforama chce być liderem na polskim rynku

Sieć handlowa Conforama, oferująca produkty AGD, RTV, artykuły wyposażenie wnętrz oraz komputery, ma ambitne plany. Po otwarciu pierwszego sklepu w Jankach, chce uruchomić dwa następne. W czerwcu na warszawskiej Pradze zacznie działać drugi sklep, a rok później na Targówku pojawi się trzeci magazyn sieci.

Docelowo Conforama zamierza otworzyć w Polsce dziesięć obiektów. Sieć będzie proponować produkty z segmentu niskich i średnich cen.

— Przy ustalaniu strategii rozwoju wzięliśmy pod uwagę, że polski konsument szuka taniego towaru i lubi promocje. Chcemy, by nasza oferta była dostępna dla ludzi o średnich dochodach — mówi Francois Guin, dyrektor Conforamy w Polsce.

Conforama jest największą we Francji i drugą na świecie siecią sklepów oferujących produkty wyposażenia domów i mieszkań. Całkowita sprzedaż sieci w 2000 r. wyniosła 19,5 mld franków francuskich (11,1 mld zł).

— W Polsce chcemy być liderem w dystrybucji artykułów wyposażenia wnętrz. Najpierw zamierzamy podbić Warszawę, a dopiero później pozostałe większe miasta Polski — mówi prezes Jean-Claude Darrouzet, prezes zarządu Conforamy.

Na zdjęciu (od lewej) Jean-Claude Darrouzet z Francois Guin. MAZ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Waluty / Francuska Conforama chce być liderem na polskim rynku