Francuska roszada w Carrefourze

Marcel ZatońskiMarcel Zatoński
opublikowano: 2014-01-09 00:00

Nowy rok w polskim handlu zaczął się od zmiany na jednym z najważniejszych stołków w branży.

Jean Anthoine, który od czterech lat zarządzał nad Wisłą działalnością francuskiego Carrefoura, „rozpoczął nową misję w grupie”.

Zastąpił go Guillaumede Colonges. Dla nowego prezesa Polska nie jest nieznanym krajem — pracował tu w pionierskiej erze francuskiej sieci (od 1998 r.) jako dyrektor handlowy w dziale non-food, odpowiadając m.in. za otwarcia pierwszych sklepów.

Potem był menedżerem w spółkach grupy w Turcji, na Tajwanie, w Singapurze i Malezji. Przez ostatnie trzy lata zarządzał działalnością Carrefoura nad Bosforem. W Polsce francuska sieć ma ponad 600 sklepów w kilku formatach handlowych — od hipermarketów po małe placówki franczyzowe.