Fundusz przejmuje sieć sklepów Nomi

Kinga Żelazek
opublikowano: 17-09-2003, 00:00

Fundusz Enterprise Investors kupił 100 proc. akcji Nomi, sieci marketów wyposażenia wnętrz i ogrodów. Walory przejął od brytyjskiego Kingfishera. Kwota transakcji wyniosła 45 mln zł.

Nomi ma 39 marketów w miastach średniej wielkości. Jest to największa sieć tego typu w Polsce. Udział spółki w rynku ,,Zrób to sam” szacowanym na około 15 mld zł wynosi 3-4 proc.

— W 2003 r. obroty przekroczą 0,5 mld zł — mówi Mariusz Gliwiński, prezes Nomi.

W ubiegłym roku Nomi zarobiła netto 1,4 mln zł przy 460 mln zł przychodów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kinga Żelazek

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Fundusz przejmuje sieć sklepów Nomi