Fundusze norweskie na projekty partnerskie

opublikowano: 21-07-2021, 20:00

Granty pomogą zacieśnić polsko-norweskie relacje biznesowe i sfinansują udział firm w misjach gospodarczych.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłosiła kolejną rundę konkursu Travel Grants. Wsparcie na wzmocnienie kontaktów biznesowych między polskimi i norweskimi przedsiębiorcami pochodzi z Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Beneficjenci otrzymają dofinansowanie na udział w misjach gospodarczych organizowanych podczas targów i kongresów. Co ważne, wspomniane misje muszą być wskazane przez przedstawicieli PARP i norweskiej agencji Innovation Norway.

Każdy przedsiębiorca ma szansę na grant w wysokości 2 tys. EUR. Nie jest wymagany wkład własny. Wnioski o dofinansowanie będzie można składać od 20 sierpnia do 31 października 2022 r. Nie warto jednak zwlekać ze składaniem wspomnianych projektów, ponieważ budżet konkursu wynosi tylko 50 tys. EUR.

O wsparcie będą mogły ubiegać się mikro, małe i średnie firmy z Polski i Norwegii. Granty sfinansują koszty zagranicznej podróży służbowej, zakup biletów wstępu na targi i pokryją opłaty za udział w konferencjach i kongresach. Każdy przedsiębiorca będzie mógł starać się o wsparcie na organizację maksymalnie dwóch misji gospodarczych.

O fundusze norweskie ubiega się wiele polskich spółek. Są wśród nich m.in. biura rachunkowe, przedsiębiorstwa z sektora kosmetycznego i producenci baterii elektrycznych. Natomiast firmy norweskie, które starają się o dofinansowanie, działają w branżach m.in. logistycznej i ochrony środowiska.

Na co warto zwrócić uwagę

Podczas misji gospodarczej wnioskodawca ma obowiązek uczestniczyć w:

• targach, konferencji lub kongresie

• wydarzeniu organizowanym przez PARP i Innovation Norway

• co najmniej dwóch spotkaniach o charakterze biznesowym z dwoma różnymi firmami norweskimi

Puls Firmy
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
×
Puls Firmy
autor: Sylwester Sacharczuk
Wysyłany raz w tygodniu
Sylwester Sacharczuk
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane