Futura zmienia firmowe barwy

AL
opublikowano: 2005-10-12 00:00

Po 10 latach istnienia, 10 października Grupa Futura Prime zmieniła identyfikację wizualną. Przyjęła logo Masterlease i błękitne barwy międzynarodowego koncernu.

— Zastąpienie marki Futura Prime marką Masterlease to naturalny etap naszego rozwoju. Poprzez ujednolicenie oraz zespolenie naszych działań i marki z grupą Masterlease jesteśmy w stanie zaoferować klientom dostęp do europejskiej sieci leasingowej — mówi Jerzy Kobyliński, prezes zarządu Masterlease w Polsce.

Grupa Masterlease pojawiła się w Polsce w 2001 r., włączając w swoje struktury Futurę Leasing oraz Prime Car Management. Dotychczas, jako jedyny w Europie partner międzynarodowego koncernu, gdańska Futura miała odrębną identyfikację wizualną.

— Futura jest kluczowym członkiem naszej europejskiej sieci. Proces rebrendingu, jaki obecnie przechodzi, odzwierciedla nasze pragnienie, żeby tworzyć najwyższej jakości usługi finansowe pod wspólną, europejską marką — mówi Nicholas Brownrigg, prezes Masterlease Europe.

Zmiana logo nie oznacza zmian stanu prawnego oraz struktur organizacyjnych spółek Futura Leasing oraz Prime Car Management. Grupa utrzyma dotychcza- sową politykę produktową i sprzedażową na terenie całej Polski.

Oferta Masterlease w Polsce obejmuje leasing środków transportu do 3,5 tony, wynajem długoterminowy oraz zarządzanie firmową flotą pojazdów.

Firma oferuje usługi skierowane zarówno do przedsiębiorców, jak i klientów indywidualnych, nie prowadzących działalności gospodarczej.