Galicja może wziąć klientów PPD

Ma·gorzata Zgutka
opublikowano: 08-12-1999, 00:00

Galicja może wziąć klientów PPDKonsolidacja w marketingu bezpośrednimTROCHĘ LICZB: W 1999 roku przychód Dialogu Galicji i Marketing House ze sprzedaży usług field marketing wyniósł 32 mln zł, a PPD Marketing Services 10 mln zł — tłumaczy Jerzy Motz, prezes Grupy Galicja. fot. Tomasz Zieliński Grupa Galicja, świadcząca usługi z dziedziny marketingu bezpośredniego, rozbudowuje strukturę. Z międzynarodową firmą PPD Marketing Services, która wycofuje się z polskiego rynku, podpisała umowę o strategicznej współpracy. Grupa Galicja przejmie jej projekty i know-how. Wiele jednak...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Galicja może wziąć klientów PPD