Gaming Factory, firma współpracująca m.in. z notowanym na głównym rynku Ultimate Games, złożyła prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego. Jest to część nowej strategii spółki.
— Od wielu miesięcy pracowaliśmy nad wdrożeniem nowej strategii, której realizację już rozpoczęliśmy i będziemy kontynuować także jako spółka publiczna. Jesteśmy coraz bliżej realizacji naszego najważniejszego celu, jakim jest debiut na GPW. Chcemy dołączyć do grona spółek publicznych tak szybko, jak będzie to możliwe — mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes Gaming Factory.
Głównym zamysłem firmy jest produkcja gier w tematyce symulatorów i horrorów. W listopadzie odkupiła od Ultimate Games prawa do dziewięciu tytułów. Pierwsze efekty prac mają być widoczne w przyszłym roku. Kilka dni temu powołała też nowy podmiot — Ultimate VR. To biznes skoncentrowany na technologii wirtualnej rzeczywistości (VR).
— Technologia wirtualnej rzeczywistości systematycznie zwiększa dynamikę. Prognozy na najbliższe miesiące i lata są bardzo pozytywne. Posiadane przez nas projekty o zróżnicowanej tematyce z pewnością będą doskonałą propozycją dla tej grupy odbiorców — dodaje Mateusz Adamkiewicz.
Kolejnym obszarem działalności spółki jest rynek Nintendo Switch we współpracy z Black Rose Project, a także obszar gier planszowych z firmą Silver Lynx Games.
— Obserwujemy dynamiczny rozwój planszówek, których coraz więcej dostępnych jest w wersji elektronicznej. Widzimy ogromny potencjał rozwojowy tego kierunku, dlatego aktywnie będziemy uczestniczyć w jego współtworzeniu — wyjaśnia Mateusz Adamkiewicz.