Generacja Z miesza na rynku mody

opublikowano: 21-11-2019, 10:57

Na rynku wartym 30 mld zł zachodzą wyraźne zmiany zachowań konsumentów. Powód: rozwój technologii oraz nowe zwyczaje młodych klientów.

Różnice międzypokoleniowe w poruszaniu się po modowym rynku zbadała firma doradcza KPMG. Z jej raportu wynika, że aż 44 proc. urodzonych po 1990 r., a więc przedstawicieli „generacji Z”, przyznaje się do kupowania odzieży, obuwia lub dodatków co najmniej raz w miesiącu. U starszych klientów ten odsetek jest aż o 10 pkt. proc. niższy. Poszukując mody kierują się też innymi priorytetami – mówi Monika Palmowska, partner KPMG w Polsce w rozmowie z „PB”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Sołtys

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu