ABPOL: Wprowadzenie produktu you&me do sieci handlowej Intermarche

opublikowano: 2014-04-25 09:39

Zarząd Abpol Company Polska S.A. z siedzibą w Warszawie informuje, że w ramach realizacji celów emisyjnych wskazanych w Dokumencie Informacyjnym Emitent wprowadził prezerwatywy you&me, będące marką własną Abpol Company Polska, do sieci handlowej Intermarche. Intermarche jest francuską siecią supermarketów posiadającą w Polsce ponad 200 sklepów wielkopowierzchniowych oferujących szeroki wybór produktów spożywczych i chemicznych. W opinii Zarządu Spółki obecność produktu you&me w sieci handlowej Intermarche istotnie wpłynie na jego rozpoznawalność oraz budowę obecności numerycznej w sklepach, a w wymiarze finansowym na wzrost przychodów z jego sprzedaży oraz wyniki finansowe Spółki. Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu \" Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect\" Osoby reprezentujące Spółkę: Olgierd Wejner - Prokurent

Osoby reprezentujące spółkę:

  • Olgierd Wejner-Prokurent