Spis treści:
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
| Raport bieżący nr | 13 | / | 2019 | |||||||||
| Data sporządzenia: | 2019-11-29 | |||||||||||
| Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
| PASSUS S.A. | ||||||||||||
| Temat | ||||||||||||
| Zawarcie umowy znaczącej | ||||||||||||
| Podstawa prawna | ||||||||||||
| Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
| Treść raportu: | ||||||||||||
| Zarząd Passus S.A. z siedzibą w Warszawie ("Emitent"; "Spółka"; "Wykonawca") niniejszym informuje, że w dniu dzisiejszym podpisał umowę z jednostką publiczną (Zamawiający), na świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi serwisu pogwarancyjnego systemu monitorowania ruchu i wydajności aplikacji. W ramach umowy Emitent zobowiązuje się do dostarczenia w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy Oświadczenia o objęciu urządzeń i oprogramowania usługą serwisu pogwarancyjnego. Ponadto Emitent zobowiązuje się do świadczenia usługi serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń i oprogramowania objętego przedmiotem zamówienia oraz udzielenia wsparcia inżynierskiego w wymiarze 300 roboczogodzin do dn. 30.09.2022 r. t.j w całym okresie trwania umowy. Łączna wartość umowy wynosi 21 749 925 PLN brutto, przy czym: kwota 7 246 050,00 zł brutto zostanie zapłacona w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru Oświadczenia; kwota 14 383 950 zł brutto (z tytułu świadczenia usług serwisu pogwarancyjnego) będzie płatna w trzymiesięcznych okresach rozliczeniowych do dn. 30.09.2022 r.; kwota 199 925,00 zł brutto (z tytułu świadczenia usług wsparcia inżynierskiego), będzie płatna za każdy kwartał kalendarzowy świadczenia usługi, w wysokości proporcjonalnej do liczby roboczogodzin wykorzystanych w danym kwartale kalendarzowym przez Zamawiającego . Umowa przewiduje kary umowne w wysokości 0,1% wartości umowy za każdy dzień opóźnienia w przypadku niedotrzymanie przez Wykonawcę terminu dostarczenia Oświadczenia oraz 0,1% wartości umowy za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia czasu reakcji na zgłoszony problem. Ponadto umowa zobowiązuje Emitenta do dostosowania w ciągu 3 miesięcy posiadanego przez Zamawiającego rozwiązania (poprzez zapewnienie funkcjonalności, pojemności i wydajności na co najmniej posiadanym przez Zamawiającego poziomie) w przypadku ogłoszenia przez producenta zakończenia rozwoju lub wsparcia sprzętu/oprogramowania objętego Umową. W przypadku niedotrzymanie tego terminu Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,1% wartości umowy brutto za każdy dzień opóźnienia. |
||||||||||||
| MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
| 2019-11-29 | Tadeusz Dudek | Prezes Zarządu | |||
| 2019-11-29 | Dariusz Kostanek | Członek Zarządu | |||