RAINBOW TOURS S.A.: Uruchomienie Biura Obsługi Klienta we Wrocławiu

opublikowano: 2008-12-17 17:04

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 52 / 2008
Data sporządzenia: 2008-12-17
Skrócona nazwa emitenta
RAINBOW TOURS S.A.
Temat
Uruchomienie Biura Obsługi Klienta we Wrocławiu
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Spółki Rainbow Tours S.A. podaje niniejszym do publicznej wiadomości, że w dniu 17 grudnia 2008 roku zostało uruchomione kolejne Biuro Obsługi Klienta Rainbow Tours SA. Biuro mieści się we Wrocławiu, przy ul. Armii Krajowej 4B. Jest to drugi salon sprzedaży Rainbow Tours w tym mieście.
W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 36 Biur Obsługi Klienta, w tym 5 działających
na zasadzie franszyzy.
Rozbudowa własnej, nowoczesnej sieci sprzedaży jest realizacją celów emisyjnych Spółki. Dystrybucja oferty poprzez własne biura pozwala Emitentowi na pełną kontrolę nad formą i jakością sprzedaży, generuje również niższe koszty niż sprzedaż realizowana przez sieć agencyjną.
Zarząd Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro Obsługi Klienta we Wrocławiu wygeneruje dla Spółki w 2009 roku przychody na poziomie 2,5 mln zł.

Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2008-12-17 Remigiusz Talarek Wiceprezes Zarządu