REDAN: Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w lipcu 2019 r.

opublikowano: 2019-08-07 07:51

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 37 / 2019
Data sporządzenia: 2019-08-07
Skrócona nazwa emitenta
REDAN
Temat
Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w lipcu 2019 r.
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w lipcu 2019 r. wyniosła ok. 38 mln i była 22% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 278 mln zł i była niższa o ok. 14% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lipca 2019 wyniosła 109,9 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 22% w odniesieniu do lipca 2018.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w lipcu 2019 r. wyniosła ok. 20 mln zł i była niższa o ok. 12% porównując do lipca poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 132 mln zł i była ok. 1% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w lipcu 2019 wyniosły 2,5 mln zł co oznacza spadek o 15% w stosunku do lipca 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 19,5 mln zł i była 3% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

W 2018 r. dostępność towarów wakacyjnych dla sklepów i e-commerce była większe niż w roku bieżącym w wyniku nieco wyższego zamówienia oraz niewykonania planów sprzedaży na rynkach zagranicznych. To przełożyło się na wyższe poziomy sprzedaży w lipcu ubiegłego roku, jednak w końcowym rozrachunku spowodowało to wyższy poziom towarów, które pozostały niesprzedane na koniec sezonu. Dlatego w roku bieżącym wielkość zamówienia została zredukowana. To jednak spowodowało zmniejszenie poziomu sprzedaży w roku bieżącym.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lipca 2019 wyniosła 37,2 tys. m2, tj. była o 3% wyższa niż w tym samym momencie 2018 r.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lipcu 2019 r. wyniósł ok. 18 mln zł, co oznacza spadek o 30% w porównaniu do lipca roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 146 mln zł i była niższa o ok. 24% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w lipcu 2019 wyniosły ok. 0,5 mln zł co oznacza wzrost o 23% w stosunku do lipca 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 3,5 mln zł i była niższa o ok. 13% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec lipca składała się z 292 sklepów własnych o łącznej powierzchni 72,7 tys. m2, która była o ok. 30% niższa niż na koniec lipca 2018.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2019-08-07 Bogusz Kruszyński Prezes Zarządu Bogusz Kruszyński