Spis treści:
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
Raport bieżący nr | 13 | / | 2025 | |||||||||
Data sporządzenia: | 2025-04-30 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
WAWEL SA | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Powołanie Członków Rady Nadzorczej | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe |
||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zarząd Wawel S.A. podaje do wiadomości, w dniu 30.04.2025 r. Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Wawel S.A. dokonało wyboru Rady Nadzorczej Spółki, w której skład weszli: 1. Laura Opferkuch Pani Laura Opferkuch ukończyła szkołę średnią w 2010 r. Następnie rozpoczęła studia prawnicze na uniwersytecie w Wuerzburgu. Ukończyła studia prawnicze w 2016 r. Od kwietnia 2016 r. do 2019 r. odbyła aplikację radcowską w sądzie rejonowym w Ellwangen. Pani Laura Opferkuch została przyjęta do palestry w 2019 r. Pani Laura Opferkuch jest również partnerem zarządzającym Hosta Werk für Schokoladenspezialitäten GmbH & Co. KG i Prezesem Zarządu Hosta International AG. Od kwietnia 2015 r. - Członek Rady Nadzorczej Wawel S.A., przy czym od 12.01.2021 r. pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Wawel S.A., nie uczestniczy w konkurencyjnej spółce jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej bądź jako członek organu spółki kapitałowej ani w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Pani Laura Opferkuch nie figuruje w Polskim Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. 2. Pan Christoph Koehnlein Ukończył studia zarządzanie w biznesie w Fachhochschule für Finanzen. Do roku 1982 pracował w państwowej administracji finansowej Baden-Württemberg. W 1982 r. rozpoczął własną działalność gospodarczą w zakresie doradztwa podatkowego. W 1988 r. został audytorem i do dnia dzisiejszego prowadzi własną działalność w tym zakresie. Od września 2009 r. – Członek Rady Nadzorczej Wawel S.A., w okresie październik 2009 - marzec 2021 Przewodniczący Komitetu Audytu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Wawel S.A., nie uczestniczy w konkurencyjnej spółce jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej bądź jako członek organu spółki kapitałowej ani w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Pan Christoph Koehnlein nie figuruje w Polskim Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. 3. Pan Max Alexander Schaeuble Pan Max Schaeuble pracował w Robert Bosch GmbH w latach 2007-2014. Następnie studiował w Würzburgu. W latach 2016-2019 był dyrektorem zarządzającym w Wäscherei Wörsinger. Od 2019 r. jest dyrektorem operacyjnym firmy Hosta Werk für Schokoladenspezialitäten GmbH & Co. KG. Od kwietnia 2019 r. jest również Członkiem Rady Nadzorczej Wawel S.A., a od 2024 r. Członkiem Rady Dyrektorów West African Mills Company. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Wawel S.A., nie uczestniczy w konkurencyjnej spółce jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej bądź jako członek organu spółki kapitałowej ani w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Pan Max Alexander Schaeuble nie figuruję w Polskim Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. 4. Prof. Dr. Eckart Seith Kluczowe kompetencje: porady prawne i podatkowe Wykształcenie: 1979 - 1985 prawo w Tybindze i Hamburgu na kierunku podatki i prawo korporacyjne 1985 Przyjęcie do palestry (Stuttgart) 1987 Doktor nauk prawnych 1987 - 1994 Associate partner w Kullen Müller Zinser (prawnicy, doradcy podatkowi i audytorzy) w Sindelfingen 1995 - obecnie Partner założyciel kancelarii i firmy doradztwa podatkowego Seith & Steinlein Rechtsanwälte und Steuerberater, obecnie Seith Miller Steinlein Partnerschaft mbB 2000 - 2012 Udziałowiec i dyrektor zarządzający Microtax Steuerberatungsgesellschaft mbH Działalność gospodarcza: 1986 - 1990 Udziałowiec większościowy i konsultant średniej wielkości firmy rodzinnej z branży papierniczej i biurowej, M&A 1990 1997 - 2001 Likwidator wschodnioniemieckiej firmy farmaceutycznej 2002 - obecnie Udział i dyrektor zarządzający w kilku firmach z zakresu doradztwa biznesowego i energii odnawialnych 2017 - obecnie Członek rady doradczej średniej wielkości firmy z branży maszynowej i narzędziowej Od 2014 Wykłady na Merz Akademii - University of Applied Art, Design and Media w Stuttgarcie. Od 30 marca 2021 r. Członek Rady Nadzorczej Wawel S.A., od 30 kwietnia 2021 r. Przewodniczący Komitetu Audytu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Wawel S.A., nie uczestniczy w konkurencyjnej spółce jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej bądź jako członek organu spółki kapitałowej ani w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Pan Prof. Dr. Eckart Seith nie figuruję w Polskim Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. 5. Pan Paweł Bałaga Ukończył Politechnikę Krakowską z tytułem magistra inżyniera mechanika. W latach 1988 - 1997 pracował w Wawel S.A. jako specjalista ds. Inwestycji. W latach 1997 - 1998 pracował w Ahold Polska Sp. z o.o. jako Project Manager. Od grudnia 1998 r. do połowy 2007 r. pracował w Hyva Polska Sp. z o.o., gdzie pełnił funkcję Dyrektora ds. zakupów i logistyki. Od 2007 r. zajmuje się doradztwem, inwestycjami własnymi. Od 1999 r. członek Rady Nadzorczej Wawel S.A., pełniący funkcję Sekretarza Rady Nadzorczej, przy czym w okresie od lipca 2000 r. do czerwca 2002 r. pełnił funkcję Wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Wawel S.A., nie uczestniczy w konkurencyjnej spółce jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej bądź jako członek organu spółki kapitałowej ani w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Pan Paweł Bałaga nie figuruję w Polskim Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. 6. Pan Eugeniusz Małek Uzyskał absolutorium na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w 1982 roku. W latach 1986 - 1996 zatrudniony był w Wawel S.A., przy czym od 1990 do 1996 r. pracował na stanowisku Kierownika Zaopatrzenia Technicznego. W okresie od 1999 r. do października 2006 r. zatrudniony był w Wawel S.A. na stanowisku Kierownika Działu Zakupów, od 01.11.2006 r. do 01.02.2015 r. zatrudniony był na stanowisku Szefa Biura Rozwoju, a od 01.02.2015 r. jest zatrudniony na stanowisku Szefa Biura ds. Pracowniczych. W latach 1992 - 1994 był przewodniczącym RN pierwszej kadencji. Od 1997 roku członek Rady Nadzorczej, przy czym w okresie od czerwca 1999 r. do czerwca 2009 r. pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej, a od czerwca 2009 r. pełnił funkcję Wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej. Od października 2010 r. do 2024 r. był członkiem Rady Nadzorczej Publicznej Spółki akcyjnej „Łasoszci” z siedzibą w Iwano-Frankowsku (Ukraina). Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Wawel S.A., nie uczestniczy w konkurencyjnej spółce jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej bądź jako członek organu spółki kapitałowej ani w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Pan Eugeniusz Małek nie figuruję w Polskim Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. 7. Pan Tomasz Stankiewicz Tomasz Stankiewicz pozostaje od początku kariery zawodowej związany z rynkiem kapitałowym. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w analizie i wycenie spółek, inwestowaniu na rynkach akcji oraz zarządzaniu zespołami ludzkimi. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, gdzie ukończył studia wyższe i uzyskał tytuły magisterskie na kierunkach: Finanse i Bankowość oraz Rachunkowość. Początkowo pracował jako analityk akcji w Domu Maklerskim Banku Ochrony Środowiska S.A. (1997 – 1999) oraz w Generali Powszechnym Towarzystwie Emerytalnym S.A. (1999 – 2005). W latach 2005 – 2017 był związany z MetLife Powszechnym Towarzystwem Emerytalnym S.A., gdzie pełnił kolejno funkcje: Głównego Analityka, Zarządzającego Portfelem Akcji, a w latach 2012 - 2017 Członka Zarządu - Dyrektora Departamentu Inwestycji, nadzorującego także prace Departamentu Finansów. Stopy zwrotu osiągane przez MetLife Otwarty Fundusz Emerytalny należały w tym czasie do najwyższych spośród wszystkich otwartych funduszy emerytalnych w Polsce, zarówno w długim - 10-letnim horyzoncie czasowym, jak i w krótszych okresach. W latach 2017 – 2020 pracował w Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych PZU S.A. na stanowisku Dyrektora Biura Rynku Akcji, gdzie odpowiadał za restrukturyzację i zarządzanie portfelami akcji funduszy inwestycyjnych oraz kierował zespołami zarządzających portfelami akcji oraz analityków. Od 2021 r. jest niezależnym członkiem Rady Nadzorczej i Komitetu Audytu w Wawel S.A., a od 2024 r. niezależnym członkiem Rady Nadzorczej i Komitetu Audytu w Asseco Business Solutions S.A. Inwestuje również na rynkach kapitałowych na własny rachunek. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Wawel S.A., nie uczestniczy w konkurencyjnej spółce jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej bądź jako członek organu spółki kapitałowej ani w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Pan Tomasz Stankiewicz nie figuruję w Polskim Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2025-04-30 | Dariusz Orłowski | Prezes Zarządu | |||
2025-04-30 | Tomasz Trela | Członek Zarządu | |||