Gigant uruchamia wideoedukację dla marketerów

opublikowano: 27-06-2016, 22:00

YouTube ogłasza start Brand Partner Program Certification, platformy edukacyjnej dla twórców reklam audiowizualnych.

Nowa strona internetowego giganta filmików wideo ma być przeznaczona dla marketerów, którzy chcą pozyskać wiedzę na temat tworzenia efektywnych strategii komunikacyjnych, a także poznać narzędzia przydatne do budowania kreacji na YouTube’ie. Ponadto każdy, kto weźmie udział w kursie online, będzie miał szansę dowiedzieć się, w jaki sposób tworzyć i optymalizować kampanię czy otrzymać porady dotyczące współpracy z YouTube’erami.

Program edukacyjny został skonsultowany z takimi gwiazdami YouTube’a jak Hanna Hart, MysteryGuitarMan czy Flavia Calina. Platforma Partner Program Certification jest dostępna w 22 językach, w tym także po polsku. Aby uzyskać do niej dostęp, należy wypełnić odpowiedni formularz. Jedną z pierwszych agencji, która przystąpiła do programu, jest MEC Wavemaker. Zadeklarowała, że obejmie certyfikacją wszystkich swoich pracowników na świecie w nadchodzących miesiącach. — Uruchomienie programu YouTube Brand Partner Program Certification jest wyjątkowo na czasie i bardzo nas cieszy. W MEC Wavemaker mamy niezwykły rodzaj ofertykontentowej, poprzez którą pomagamy naszym klientom dokładnie dostrzec, jaką rolę pełnią treści zamieszczane na platformach wideo w życiu konsumentów oraz jaki jest ich bezpośredni wpływ na sposób postrzegania marki. Wyjątkową, ponieważ mamy dane pozwalające dokładnie określić, co powinno się zmienić w zachowaniu konsumentów w trakcie procesu zakupowego, oraz stworzyć kontent, który pomoże osiągnąć tę zmianę. Wyposażenie naszych pracowników w wiedzę niezbędną do projektowania efektywnych kampanii wideo jest kluczowym elementem jakości naszych usług dla klientów MEC — komentuje Alastair Aird, dyrektor generalny w MEC. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Firmy / Gigant uruchamia wideoedukację dla marketerów