Nowa strona internetowego giganta filmików wideo ma być przeznaczona dla marketerów, którzy chcą pozyskać wiedzę na temat tworzenia efektywnych strategii komunikacyjnych, a także poznać narzędzia przydatne do budowania kreacji na YouTube’ie. Ponadto każdy, kto weźmie udział w kursie online, będzie miał szansę dowiedzieć się, w jaki sposób tworzyć i optymalizować kampanię czy otrzymać porady dotyczące współpracy z YouTube’erami.
Program edukacyjny został skonsultowany z takimi gwiazdami YouTube’a jak Hanna Hart, MysteryGuitarMan czy Flavia Calina. Platforma Partner Program Certification jest dostępna w 22 językach, w tym także po polsku. Aby uzyskać do niej dostęp, należy wypełnić odpowiedni formularz. Jedną z pierwszych agencji, która przystąpiła do programu, jest MEC Wavemaker. Zadeklarowała, że obejmie certyfikacją wszystkich swoich pracowników na świecie w nadchodzących miesiącach. — Uruchomienie programu YouTube Brand Partner Program Certification jest wyjątkowo na czasie i bardzo nas cieszy. W MEC Wavemaker mamy niezwykły rodzaj ofertykontentowej, poprzez którą pomagamy naszym klientom dokładnie dostrzec, jaką rolę pełnią treści zamieszczane na platformach wideo w życiu konsumentów oraz jaki jest ich bezpośredni wpływ na sposób postrzegania marki. Wyjątkową, ponieważ mamy dane pozwalające dokładnie określić, co powinno się zmienić w zachowaniu konsumentów w trakcie procesu zakupowego, oraz stworzyć kontent, który pomoże osiągnąć tę zmianę. Wyposażenie naszych pracowników w wiedzę niezbędną do projektowania efektywnych kampanii wideo jest kluczowym elementem jakości naszych usług dla klientów MEC — komentuje Alastair Aird, dyrektor generalny w MEC. © Ⓟ