Producent obuwia i dystrybutor odzieży obiecuje skok zysku. I kolejne akwizycje.
Grupa Gino Rossi planuje w tym roku uzyskanie 170 mln zł przychodów ze sprzedaży (wobec 117,4 mln zł w 2006 r.) i 12,5 mln zł zysku netto (6,54 mln zł).
— Szacunki zakładają powiększenie sieci o kilkadziesiąt salonów — wyjaśnia Maciej Fedorowicz, prezes Gino Rossi.
W tym roku w Polsce ma przybyć 10 lokali pod szyldem Gino Rossi (buty) i po osiem Vanita (buty tańsze) oraz Simple (odzież damska). Za granicą pojawi się 10 sklepów Gino Rossi i dwa Simple. Obecnie firma ma 122 sklepy w Polsce i 20 poza nią. Zapowiada także przejęcia. Negocjuje z kilkoma podmiotami.
— Nie wykluczam, że rezultaty rozmów będą odczuwalne jeszcze w tym roku — mówi Maciej Fedorowicz.
Na celowniku są sieci odzieżowe i marki męskie, których brakuje w ofercie.