Gino Rossi zaoferuje odzież Martinelli

Magdalena Laskowska
opublikowano: 2008-01-04 15:39

Odzieżowo-obuwnicza grupa uzupełni swoją ofertę o luksusową, męską odzież włoskiej marki Cosimo Martinelli.

Grupa Gino Rossi, która w swoim portfelu ma obuwnicze marki Gino Rossi, Geox i Vanita oraz odzież damską z logo Simple, już wkrótce zacznie otwierać salony z elegancką, włoską modą męską Cosimo Martinelli.

- W Polsce będziemy budować męską markę odzieżową opartą na tym włoskim brandzie, znanym tam od pokoleń – mówi Maciej Fedorowicz, prezes grupy Gino Rossi.

Poza tradycyjnymi salonami grupa planuje otwierać także ekskluzywne domy mody, w których będą oferowane usługi szycia garniturów i koszul na miarę. Pierwsze takie studio już powstaje w siedzibie włoskiego instytutu kultury w Warszawie. Nowa spółka zależna Gino Rossi będzie się zajmować jedynie dystrybucją męskich ubrań, bo odzież będzie szyta we Włoszech. Garnitury Cosimo Martinelli mają kosztować od 4,5 tys. zł., czyli znacznie więcej niż u krajowej konkurencji, np. Bytomia, Próchnika czy Vistuli, gdzie za garnitur trzeba zapłacić około 1- 2 tys. zł. Będą jednak tańsze od dostępnych w sklepach Armaniego czy Zegny, gdzie garnitur kosztuje co najmniej 7 tys. zł. We wtorek zarząd Gino Rossi przedstawi strategię rozwoju nowej marki.