GM powróci z reklamami na Facebook

TR
opublikowano: 04-07-2012, 13:18

GM, największy amerykański koncern motoryzacyjny, rozważa ponowne umieszczenie płatnych reklam w portalu społecznościowym Facebook – informuje Reuters.

Rozmowy w tej materii zostały już podjęte. Do osiągnięcia konsensusu jest jeszcze daleko, aczkolwiek tutaj niezwykle istotny jest fakt podjęcia dyskusji dotyczącej ponownego umieszczenia płatnych reklam GM w portalu.

Zobacz więcej

GM, największy amerykański koncern motoryzacyjny, rozważa ponowne umieszczenie płatnych reklam w portalu społecznościowym Facebook

Genral Motors niespełna dwa miesiące temu uznał, że reklama spółki w Facebooku nie przekłada się na zwiększenie sprzedaży produkowanych samochodów. Tym samym GM rezygnuje z płatnego reklamowania w największej sieciowej społecznościówce.

Źródło blisko związane z Facebookiem oznajmiło, iż początkowo portal nie nalegał na powrót GM do grona reklamodawców. Zaoferował jedynie przedstawienie informacji dokumentujących efektywność płatnych kampanii reklamowych w portalu.

Facebook i GM odmówili komentarza w tej sprawie.

Obecność GM w Facebooku kosztowała tego giganta motoryzacyjnego blisko 40 mln USD, z czego jedynie 10 mln USD zostało przekazane na reklamę w portalu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu