Goldman Sachs łowi użytkowników Snapchatu

DI
21-09-2015, 15:08

Słynny bank inwestycyjny chce trafić do nowego pokolenia utalentowanych finansistów i wykupił reklamy w aplikacji Snapchat.

Goldman Sachs opublikował w piątek pierwsze reklamy w aplikacji komunikacyjnej Snapchat. Reklamy pojawiają się w funkcji Campus Story - 10-sekundowe klipy rekrutacyjne pojawiają się między segmentami generowanymi przez użytkowników.  

Snapchat oferuje możliwość przesyłania wiadomości, zdjęć i materiałów wideo, które po wysłaniu znikają. Aplikacja jest popularna szczególnie wśród młodych ludzi.  

Goldman Sachs musi walczyć o najbardziej ambitnych i uzdolnionych absolwentów kierunków finansowych i biznesowych, bo zainteresowanie karierą w takich branżach spada w ostatnich latach.  

Reuters podkreśla, że Snapchat ma już około 100 mln użytkowników i jest jedną z najbardziej cenionych firm w Dolinie Krzemowej. Wartość aplikacji szacowana jest na 16 mld USD.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Goldman Sachs łowi użytkowników Snapchatu