Goodyear sprzedał milion opon w sieci

Dzięki zastosowaniu systemu zamawiania opon przez internet (TireOnlineService) firma Good-year w ciągu 13 miesięcy sprzedała w Europie ponad milion opon. Program ruszył w listopadzie 2002 r. w Niemczech. Wówczas współpracowało z nim blisko 1000 dystrybutorów. Obecnie system zrzesza ich niemal 6 tys. TireOnlineService umożliwia dealerowi składanie zamówień przez internet i śledzenie etapów ich realizacji.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ