Google inwestuje w YouTube

ŁO, WSJ.COM
opublikowano: 08-04-2011, 00:00

Google planuje stworzyć 20 specjalnych kanałów na swoim portalu YouTube oraz wyda 100 mln USD na produkcję oryginalnych programów. Koncern chce mieć swoje własne, niskobudżetowe produkcje przygotowane specjalnie na potrzeby portalu YouTube, który oferuje użytkownikom możliwość umieszczania własnych materiałów wideo. Google chce, by YouTube konkurował o widzów z telewizją kablową, dłużej utrzymywał użytkowników na stronie oraz przyciągał nowych reklamodawców. Internetowy gigant odwiedził już podobno agencje talentów w Hollywood w poszukiwaniu pomysłów. Google przejął YouTube w 2006 r. za 1,6 mld USD.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, WSJ.COM

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Google inwestuje w YouTube