Grabowski dokupił Próchnika

MD, DI
opublikowano: 03-09-2008, 00:00

Właściciel odzieżowej firmy Tiffi zastanawiał się latem, czy zwiększać zaangażowanie w Próchniku. Wczoraj dał odpowiedź.

Właściciel odzieżowej firmy Tiffi zastanawiał się latem, czy zwiększać zaangażowanie w Próchniku. Wczoraj dał odpowiedź.

„Próchnik to bardzo dobra marka po bardzo dobrej cenie. Nie chciałem przeoczyć takiej okazji, dlatego zainwestowałem. Jeśli uznam, że warto, a zakładam, że tak będzie — zwiększę zaangażowanie” — tak pod koniec lipca Krzysztof Grabowski mówił „PB” o zakupie akcji odzieżowej firmy. Właściciel Tiffi (sprzedającej damskie ubrania) podjął decyzję — poinformował, że kupił 1,05 mln akcji. Po tej transakcji ma już 6,1 proc. kapitału i głosów na walnym spółki. To dużo, bo akcjonariat producenta męskich garniturów jest bardzo rozdrobniony. Prawdopodobnie obecnie jest największym graczem w firmie.

Wcześniej Krzysztof Grabowski zapowiadał, że z Próchnika i Tiffi chce zbudować zgrany duet. Jego zdaniem, kluczem do sukcesu jest duża sieć, a taką dysponuje jego spółka. Tiffi sprzedaje ubrania w ponad 100 sklepach i to nie tylko w Polsce.

Wczoraj akcje Próchnika zdrożały o 1,5 proc. Za walor na zamknięciu płacono 66 groszy

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MD, DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy