Gratisami w konkurencję

PSZ
opublikowano: 24-10-2008, 00:00

Coraz częściej firmy leasingujące decydują się na dodawanie "gratisów" do leasingu. Przykładem jest Europejski Fundusz Leasingowy, który udostępniając nowy samochód oferuje 99 proc. rabatu na pierwsze tankowanie paliwa przy użyciu karty paliwowej. Do samochodów dostawczych i pick-up’ów firma oferuje CB-Radio. Z kolei firma Dodge daje pierwsze trzy miesiące ubezpieczenia gratis do leasingowanych samochodów swojej marki. Dacia, proponując swój model Sandero oferuje zwolnienie z pierwszej raty. Działania te są wynikiem m.in. rosnącego importu aut używanych z zagranicy, który stanowi konkurencję dla leasingu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PSZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu