Grow Uperion oferuje grywalizację

Szymon Maj
opublikowano: 2020-07-20 22:00

Spółka w zbiórce crowdfundingowej chce pozyskać 1 mln zł, a emisja podzielona jest na dwie transze.

Kampania skierowana do mniejszych inwestorów rozpocznie się 28 lipca. Główne rozwiązanie spółki, wycenionej na 10 mln zł, to platforma motywująca dla pracowników.

— Mamy przed sobą dwa cele emisyjne: rozwój oprogramowania oraz globalnych kanałów sprzedaży. Łącznie na ich realizację planujemy pozyskać do 1 mln zł. W pierwszym obszarze, którego potrzeby kapitałowe wynoszą około 0,65 mln zł, intencją jest budowa kolejnych technologicznych funkcjonalności na platformie oraz prace nad implementacją tzw. lejków motywacyjnych. Drugi cel emisyjny to rozwój sprzedaży na najbardziej perspektywicznych rynkach europejskich — mówi Przemysław Śnioszek, prezes Grow Uperion.

Firma współpracuje z Microsoftem, ma za sobą wsparcie głównego akcjonariusza — TenderHut. W planach Grow Uperiona jest debiut na rynku NewConnect w 2021 r. Pod uwagę brane jest też pozyskanie inwestora branżowego.